dissabte, 20 de març del 2010

Testimonis joves

Ei, què us va semblar la pregària d'ahir? Us la vau perdre? Doncs, aquí us deixem uns quants testimonis que ens van ajudar a reflexionar i a pregar...

Primer jove
: Jesús, des de petit que em parlen de Tu. N'he sentit tantes i tan variades, que la veritat és que ja no sé si ets el Fill de Déu, o un revolucionari, o un bon home, o un il·lús o una mentida. Tinc ganes de saber més de Tu. Estic fet un embolic. Obre'm el cor i dóna'm la teva llum.

Jesús
: La meva vida, tot el que sóc, està gravada amb força en la Paraula de Déu. Allí em trobaràs, allí m'escoltaràs. Obre el cor a la Paraula, no li tinguis por. Deixa't il·luminar per ella i descobriràs qui sóc. Qui vull ser per tu. Si tu vols i em deixes, seré el Camí que et portarà a la felicitat..., la Veritat que vol sostenir-te sempre..., la Vida que vol omplir la teva existència. Sóc Aquell que t'estimarà sempre..., t'ho creus?

Segon jove
: Jesús, ja fa tant de temps que no reso que ni me'n recordo. De fet, ara crec estar parlant a la desesperada amb mi mateixa. Necessito sentir-te present en mi, però estic resseca per dins. No sé resar, no sé estimar-te..., però m'agradaria fer-ho.

Jesús
: Jo estic sempre amb tu. No t'angoixis si no em trobes. La meva presència en tu no depèn de les teves sensacions. Ni dels teus pensaments, ni del dia que hagis tingut. Jo sempre estic amb tu. Només t'ho has de creure. La meva llum ja brilla en el teu cor. No passis ànsia, només has de mirar-la..., i sabràs que sempre estaré amb tu.

Tercer jove
: Jesús, estic atabalada. Ja fa dies que em sento neguitosa i tinc ganes d'engegar-ho tot a rodar. La vida es va desplegant al meu davant i hi ha tants camins per recórrer... Estic bé amb el Roger, i sembla que la cosa promet..., però tinc tants dubtes... No sé què fer amb la meva vida... Quina carrera triar... A vegades, però, tallaria amb tot i me n'aniria. Potser a l'Àfrica, de missionera, o potser a un Monestir, qui sap on! Ajuda'm, Jesús, a saber què he de fer amb la meva vida.

Jesús
: Estàs angoixada per tantes coses i només una és important! Saps? El que vull és que em siguis fidel a mi i em segueixis en el dia a dia, i el camí ja l'aniràs veient a mesura que caminis. Tu obre el cor i sigues pacient, que el qui busca acaba trobant. Deixa'm caminar amb tu i la meva llum guiarà les teves passes... Espera i confia... Fia't del que el teu cor et digui... I trobaràs el teu lloc.

Quart jove
: Fa temps que em sento malament..., i no sé com trobar pau. He fet coses que em sap greu haver fet... He ferit a persones que estimava, que esperaven de mi un gest d'amor i amistat... He cregut que la felicitat la trobaria lluny de Tu, en l'opinió dels altres, en la diversió, en tenir èxit... He enganyat, he mentit, he fet mal... I no sé com tornar a començar de zero...

Jesús
: Vine a mi i despulla't... Treu-te les màscares i deixa que et perdoni. Jo no et condemno... Només vull que em donis els teus pecats, per enterrar-los. Vés al Sagrament de la reconciliació..., confessa't de veritat, i allí trobaràs la pau. Jo et perdonaré i la meva llum tornarà a brillar en el teu cor. I el teu rostre tornarà a resplendir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada